Важливою проблемою у спеціальних закладах освіти, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами, є подолання труднощів у набутті та засвоєнні знань. Особливо актуальною вона є в учнів початкових класів.

Один із основних принципів корекційно-виховної роботи - сенсомоторний розвиток у процесі навчально-виховної роботи. Сенсорна культура допомагає дитині краще зорієнтуватися у реальному світі. Тому вчителі початкових класів для більш успішного засвоєння дітьми програмового матеріалу постійно застосовують сенсорні матеріали за методикою Марії Монтессорі для конкретності й наочності як на уроках, так і в позаурочний час. Як стверджувала М. Монтессорі, лікар, педагог, вчений, філософ, дитина є активною істотою і за своєю природою здатна до самостійного розвитку та навчання.

27 березня 2018р. вчителі початкових класів та логопеди КЗ «Терпіннівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради на базі закладу провели інформаційний семінар «Творче впровадження педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційній педагог ... Читати далі »

Переглядів: 652 | Додав: internat | Дата: 10.04.2018 | Коментарі (0)