09:13 Допоможи мені зробити це самому | |
Важливою проблемою у спеціальних закладах освіти, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами, є подолання труднощів у набутті та засвоєнні знань. Особливо актуальною вона є в учнів початкових класів. Один із основних принципів корекційно-виховної роботи - сенсомоторний розвиток у процесі навчально-виховної роботи. Сенсорна культура допомагає дитині краще зорієнтуватися у реальному світі. Тому вчителі початкових класів для більш успішного засвоєння дітьми програмового матеріалу постійно застосовують сенсорні матеріали за методикою Марії Монтессорі для конкретності й наочності як на уроках, так і в позаурочний час. Як стверджувала М. Монтессорі, лікар, педагог, вчений, філософ, дитина є активною істотою і за своєю природою здатна до самостійного розвитку та навчання. 27 березня 2018р. вчителі початкових класів та логопеди КЗ «Терпіннівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради на базі закладу провели інформаційний семінар «Творче впровадження педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційній педагогічній роботі в умовах сучасної спеціальної школи». На семінар були запрошені педагоги загальноосвітніх шкіл Мелітопольського району (Терпіннівської ЗОШ, Терпіннівського колегіуму «Джерело», Мирненської ЗОШ, Зарічнянської ПШ, Травневої ЗОШ, Данило-Іванівської, Костянтинівської, Орлівської, Світлодолинської) і вихователі дитячого садка «Топольок» села Терпіння. Знайомство зі школою-інтернатом відбулося з екскурсії, яку провела директор закладу Шевчик М. С.: учасники семінару відвідали спальний і навчальний корпуси, їдальню, дитячий майданчик, навчальні кабінети та спортивний зал. Семінар розпочався з перегляду презентації. Перед слухачами виступили директор школи-інтернату М. С. Шевчик, заступник директора з навчально-виховної роботи С. А. Науменко. Вони ознайомили учасників семінару з особливостями методичної роботи з дітьми із особливими освітніми потребами. Вчителі початкових класів та логопеди закладу ознайомили розповіли про застосування на практиці методики М. Монтессорі. Учасники семінару переглянули ведіеофільм про практичне впровадження і використання матеріалів-Монтессорі в школі-інтернаті. Гостям запропонували відвідати виставку матеріалів-Монтессорі, які було придбано школою, та дидактичних матеріалів, які виготовлені вчителями Терпіннівської школи-інтернату власноруч. | |
|
Всего комментариев: 0 | |